Odświeżony image marki rowerowej
BMS Bike to marka rowerowa, która miała już swoją identyfikację. Marzanna, jej właścicielka, zgłosiła się do mnie z prośbą o jej odświeżenie i rozbudowanie, bo dotychczasowe rozwiązania nie wystarczały do rozwijania działalności online.
W trakcje pracy powstała rozbudowana paleta kolorystyczna i kilka szablonów grafik do użycia w social mediach, a także odświeżona wersja logo. Na prośbę właścicielki, logotyp zachował oryginalny font, modernizacji poddany został tylko sygnet (czyli rysunek rowerzysty). Opracowałam także liczne wersje alternatywne logo, aby wygodniej się go używało. Projekt jak zwykle podsumowałam w księdze identyfikacji wizualnej.
Zakres projektu
Rozbudowanie palety kolorów, dobór fontów, modernizacja logo i przygotowanie większej liczby wersji, szablony grafik do social mediów, księga identyfikacji wizualnej
Charakter marki
Energiczna, radosna, silna, nietuzinkowa, zaczepna

Przykład użycia logo

Logo – wersja alternatywna na kolorowym tle

Wersja oryginalna sygnetu (symbolu)

Sygnet po modernizacji

Paleta kolorów

Plansze na Insta Stories

Cover photo na Facebooka

Księga identyfikacji wizualnej
Marzanna o naszej współpracy:
Justynę poleciła nam córka. To była nasza pierwsza współpraca dotycząca graficznego wizerunku naszej marki z profesjonalnym grafikiem. Praca przebiegała pod znakiem konkretu, rzetelności, zaskakujących pomysłów i bardzo dobrego kontaktu mailowego. Justyna nie narzuca swoich wizji, ale podąża za oczekiwaniami klienta. Wiele podpowiada i wyjaśnia. Bardzo pomocne są filmiki, które nagrywa tłumacząc w prosty sposób, jak radzić sobie z edycją grafik.
