Przejdź do treści
projekt identyfikacji wizualnej marki

Justyna Spyrka - identyfikacja wizualna marki

Moja własna identyfikacja

Szewc bez butów chodzi? Zdecydowanie nie! Gdy zaczyłam budować swoją markę, byłam pewna co do jednego – jako graficzka identyfikacją wizualną muszę mieć zaprojektowaną na tip-top!

Moja marka jest kreatywna,  wesoła, spontaniczna, kieruje się do energicznych, młodych przedsiębiorczyń. Czy udało mi się to oddać w projekcie? Oceńcie same!

Inspiracją do projektu były bullet journal, brush lettering i kreatywne prace ręczne.

Zakres projektu

logo wraz z wariantami, paleta kolorów, dobór fontów, oprawa graficzna social mediów, zestaw ikon, wzory dokumentów firmowych

Charakter marki

kreatywna, wesoła, spontaniczna, ambitna, energiczna, przedsiębiorcza, zdecydowana

projekt zestawu ikon

Zestaw ikon

projekt cover photo

Wykorzystanie identyfikacji wizualnej na fanpejdżu

projekt logo w wersji podstawowej

Logo – wersja podstawowa

logo-wersja monochromatyczna

Logo – wersje w zależności od tła

logo wersja skrócona

Logo – wersja skrócona

kolorystyka marki projekt

Paleta kolorów

Szkic projektu logo

wzór papieru firmowego

Wzór faktury

Podoba Ci się? Zamów swój projekt!