Zapisz się, aby otrzymać powiadomienie o wolnych miejscach na projekt –––––>
Pito Colorito, czyli w wolnym tłumaczeniu kolorowy gwizdek, to nazwa szkoły języka hiszpańskiego dla dzieci. Marka korzystała już z czerwono-żółtego logo z ręcznie rysowanym gwizdkiem.
W czasie projektu logotypu zdecydowałam się rozbudować paletę kolorów marki, aby odróżnić ją od konkurencji, u której kolory żółty i czerwony zawsze są dominujące. Samo logo zachowało nieformalny charakter, bo ważne było, aby przypadło do gustu zarówno uczniom, dzieciom, jak i ich rodzicom. W logotypie nadal pojawia się motyw gwizdka, ale jest on potraktowany symbolicznie, co pozwala na szersze zastosowanie znaku w przyszłości.
modernizacja logo, utworzenie jego wersji alternatywnych, opracowanie palety kolorów, ulotki i bannery do druku
wesoła, na luzie, dla dzieci, ucząca przez praktykę i zabawę
Logotyp w wersji podstawowej
Wersje skrócone
Paleta kolorów marki zawiera nie tylko typowy dla Hiszpanii czerwony i żółty.
Projekt banneru reklamowego (zdjęcie od klientki)
Projekt ulotki