Przejdź do treści

Identyfikacja wizualna marki co to jest

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna marki o o wiele więcej niż ładne logo. Spójna paleta kolorów, odpowiednio dobrane fonty i charakterystyczne elementy graficzne sprawią, że klienci z łatwością odróżnią Twoją markę od konkurencji. A Tobie będzie łatwiej przygotowywać kolejne projekty graficzne.

identyfikacja wizualna marki - kolorystyka

Dla kogo jest identyfikacja?

Dla soloprenerek i przedsiębiorczyń, które chcą skutecznie rozwijać biznes i dbają o potrzeby swoich klientów.

Dla startujących w biznesie online i offline, którym zależy na tym, żeby ułatwiać sobie pracę i unikać błędów.

Dla ambitnych hobbystek, które cenią sobie piękno, spójność i wygodę przebywania w internecie.

Wybierz najlepszą opcję

Identyfikacja mini

Idealna, jeśli o swojej marce myślisz w kategoriach hobby i nie planujesz rozwoju pod kątem biznesowym.

W pakiecie dostajesz:

Całość zebrana jest w moodboard podsumowujący, który ułatwi samodzielne korzystanie z identyfikacji w social mediach, Canvie czy na stronie internetowej.

900 zł netto

Identyfikacja podstawowa

Najlepsza, kiedy dopiero zaczynasz, ale już myślisz o dalszym rozwoju marki w kierunku biznesowym.

W pakiecie dostajesz:

Całość zebrana jest w moodboard podsumowujący, który ułatwi samodzielne korzystanie z identyfikacji w social mediach, Canvie czy na stronie internetowej.

2250 zł netto

Pełna identyfikacja

Optymalna dla już istniejących marek oraz wtedy, kiedy planujesz większe przedsięwzięcia biznesowe online i offline.

W pakiecie dostajesz:

Całość zebrana jest w księgę identyfikacji wizualnej, która ułatwia samodzielne korzystanie z identyfikacji i jest potrzebna do współpracy z innymi podwykonawcami.

3600 zł netto

Chcesz wycenić inny projekt?

Zobacz przykłady identyfikacji, które zaprojektowałam

Jak wygląda współpraca krok po kroku?

1

Wycena

Wyceń orientacyjnie swój projekt na dole strony lub poproś mailowo o szczegółową wycenę PDF.

2

Konsultacja

Umów się na darmową konsultację wstępną, na której omówimy Twoje potrzeby, a ja z chęcią odpowiem na pytania.

3

Umowa i zaliczka

Po spotkaniu przygotuję ostateczną wycenę. Podpisujemy umowę i wpłacasz zaliczkę 50% potrzebną do rezerwacji terminu.

4

Brief projektowy

Przed startem prac proszę Cię o wypełnienie ankiety i przygotowuję brief projektowy. Będę dużo pytać o charakter Twojej marki i jej klientów – uprzedzam!

5

Projektujemy

Zaczynamy w wyznaczonym terminie i działamy! Piszę “my”, bo realizacja projektu to zawsze jest współpraca obu stron.

6

Po zakończeniu

Jestem do Twojej dyspozycji przez 2 tygodnie. Później też chętnie pomogę, ale nie mogę obiecać w jakim terminie!

Elementy identyfikacji marki

Paleta kolorów i fonty

Czy wiesz, że o wiele łatwiej zapamiętać zestaw konkretnych barw niż nawet najbardziej charakterystyczne logo? Odpowiednio dobrane kolory wyróżnią Cię na rynku i zapadną w pamięć Twoim klientom. Razem z charakterystycznymi, czytelnymi fontami ułatwią Ci też codzienną pracę.

identyfikacja wizualna marki - kolorystyka
projekt logo ile kosztuje

Logo

Logo to symbol, który w prosty sposób przekazuje najważniejsze informacje o Twojej marce: co, dla kogo i w jaki sposób tworzysz i sprzedajesz. Dobrze zaprojektowane logo zilustruje wartości i misję marki, a dzięki niepowtarzalnej estetyce przypadnie do gustu Twoim klientom.

Moodboard i księga identyfikacji

Moodboard, czyli zbiór inspiracji, to świetne narzędzie do codziennej pracy nad Twoją marką. Księga identyfikacji wizualnej w formacie PDF to instrukcja obsługi graficznej Twojej marki. Koniec z zastanawianiem się, jak ma wyglądać feed na Instagramie czy stopka w mailu! Wystarczy zajrzeć do identyfikacji i już wszystko jasne.

księga identyfikacji wizualne brandbook
zestaw ikon wyroznione relacji

Elementy personalizowane

Twoje i tylko Twoje ikony, własne GIF-y czy zestaw ilustracji to świetna baza do wykorzystania na Instagramie, na stronie internetowej, w formie naklejek lub pocztówek. Bo obraz jest wart więcej niż tysiąc słów. A w dobie social mediów – jeszcze więcej!

Najczęściej zadawane pytania

Tak. Wystarczy, że napiszesz w mailu, że interesuje Cię inny zakres projektu, a wszystkie szczegóły oraz cenę ustalimy indywidualnie.

Wszystko zależy od tego, jak dużo elementów mamy do zaprojektowania. Zazwyczaj praca nad identyfikacją trwa od 3 do 6 tygodni. Pamiętaj, że sprawność naszego kontaktu ma wpływ na czas realizacji projektu.

Nie. Wychodzę z założenia, że to Ty jako właścicielka marki będziesz z identyfikacją pracować na co dzień, dlatego to właśnie Ty masz być zadowolona z projektu, a moją rolą jest dbanie o jego graficzną poprawność i dopasowanie do Twojej grupy docelowej. Właśnie dlatego nie ustalam limitu korekt. Działamy aż do skutku.

Rozliczenie za projekt następuje w dwóch transzach. 50% kwoty wpłacasz z góry w celu rezerwacji terminu. Pozostałą część opłacasz dopiero po zakończeniu projektu.

Tak, rozliczamy się na podstawie faktury VAT. Prowadzę działalność gospodarczą w Hiszpanii, dlatego jeśli jesteś zarejestrowana w bazie Europejskich Płatników VAT-u, fakturę wystawię z tzw. obciążeniem odwrotnym. Jeśli nie płacisz VAT-u, do ceny netto należy doliczyć 21% VAT.

projektowanie stron internetowych – kontakt

Wyceń swój projekt!

Kalkulator wyceny

Two columns
Pionowo
Poziomo
Kalkulator wyceny projektu
Summary
Nazwa Total
"{{getWooProductName}}" has been added to your cart